неделя, 29 април 2012 г.

Ain’t misbehaving, saving my love for you.


когато тромпетите засвирят, 
оставам безмълвна. 
пъстроцветна дъга прекосява 
всеки милиметър от кожата ми, 
за да ме събуди от 
дълбок зимен сън. 
за да влее синьо в очите ми. 
бузите ми да придобият
онова специално румено червено, 
дето си е дискретно мое.
а косите ми да отразяват живота, 
който слънцето предлага всяка утрин. 
когато заудрят по пианото, 
феерията звуци влиза в ушите ми, 
за да измине път дълъг, 
път важен, равносилен на 
най-ексртемно преживяване. 
за да стигне до едно измръзнало сърце,
което чака отдавна да бъде
намерено. 
кажете ми, че не сънувам. 
обвинете нея - виновницата! 
тя преобръща света, 
тя дава крила, 
изгражда спасителния ми пояс от реалността
и ме блъска от парапета, 
за да се гмурна в звуците.
да достигна небето 
и да умра в покой. 
защото всеки звук е мойто първо аз.



Няма коментари:

Публикуване на коментар